LOGOWANIE

Wizyta ciążowa

Wizyta ciążowa przeznaczona jest dla kobiet w ciąży po skończonym I trymestrze, oznacza to, że w 13 tygodniu ciąży możesz pojawić się na wizycie.

Na wizycie, w pierwszej kolejności zostaniesz zapytana o ciążę- jej przebieg, prowadzenie, oraz z jakimi dolegliwościami się do mnie zgłaszasz.  W trakcie wywiadu będę chciała się dowiedzieć jaki jest Twój stan zdrowia, zapytam o ewentualne występowanie dolegliwości bólowych,  przebyte operacje czy urazy. Możesz być poproszona o dokumentację medyczną, w tym kartę ciąży, więc jeśli taką posiadasz- zabierz ją ze sobą na pierwszą wizytę.

Na wizytę ciążową możesz zgłosić się profilaktycznie- jeśli chcesz zapobiec dolegliwościom ciążowym i lżej przejść przez wszystkie trymestry.Wówczas skupimy się na Twojej postawie, wskazówkach dotyczących ergonomii codziennego funkcjonowania, dobierzemy ćwiczenia, które pomogą Ci się odciążyć, a także wzmocnić.

Możesz zgłosić się na wizytę, gdy borykasz się z dolegliwościami ciążowymi, takimi jak: ból w obrębie miednicy, ból pleców, ból w obszarze klatki piersiowej i żeber. Dzięki temu możesz pozbyć się bólu całkowicie lub zniwelować jego nasilenie.

Zgłoś się na wizytę ciążową, kiedy planujesz poród naturalny, wówczas skupimy się na przygotowaniu do porodu, pracy z mięśniami dna miednicy, pokażę jak wykonywać masaż krocza. Przećwiczymy pozycje do porodu oraz nauczę Cię jak oddychać w trakcie porodu. Dzięki przygotowaniu do porodu Twój poród będzie lżejszy, będziesz miała na niego wpływ. Będziesz współpracować z Twoim Maluszkiem. A także przyspieszysz I i II fazę porodu oraz przyczynisz się do mniejszych obrażeń krocza i spadku bólu porodowego.